اخذ نمایندگی و سرمایه گذاری در ساب وی 

ساب وی یکی از ارزانترین رستوران های بزرگ فست فود با حق فرانچایز است. و دارای 4.000 فروشگاه در اروپا میباشد.

ساب وی فرانچایز زنجیره ای ساندویچ و سالاد، با افتتاح فروشگاهی در ایستگاه راه آهن گارا دو نورد در بخارست، رومانی به عنوان مرکز اصلی است که در نهایت به 4.000 فروشگاه در اروپا رسیده است.

ساب وی توسطLS Travel Retail ، یک فروشنده سرویس مسافرتی و تجارت مواد غذایی اداره می شود. این شرکت در حال حاضر نمایندگی خود را در سایر ایستگاه های راه آهن اروپا نیز فعال کرده است.

هزینه های اخذ نمایندگی ساب وی

هزینه اخذ نمایندگی ساب وی 15.000 دلار است و حداقل هزینه های راه اندازی آن، که شامل هزینه های ساخت و تجهیزات نیز می باشد، از 116.000 دلار تا 263.000 دلار متغیر است.

سرمایه گذاری در اروپا

بطور کلی رستوران های ساب وی درآمد کمتری نسبت به رستوران های زنجیره ای مک دونالد دارند.
ساب وی همچنین هزینه های سنگین در حال انجام فرانچایز خود را به طور مداوم پرداخت می کند.
این شرکت هفتگی 12.5٪ از درآمد ناخالص منهای مالیات بر درآمد را از فرانچایزها دریافت میکند، همچنین 8٪ را بابت حق امتیاز صاحب فرانچایز و 4.5٪ برای تبلیغات اختصاص میدهد.
در اینجا به تفکیک به برخی از هزینه های راه اندازی رستوران Subway و بهره برداری از آن به مدت سه ماه می پردازیم:

  1. هزینه حق فرانچایز اولیه: 15.000 دلار
  2. هزینه های اجاره ملک: از 2.000 تا 24.000 دلار
  3. پیشرفت های لیزینگ: 12.000 دلار تا 143.000 دلار
  4. تجهیزات» از 5000 تا 65.000 دلار
  5. سیستم امنیتی (شامل هزینه های نظارت): 1.000 تا 7.500 دلار
  6. تبلیغات بیرونی: 1.200 دلار تا 21.000 دلار
  7. افتتاح موجودی: 2.500 تا 10.000 دلار
  8. بیمه: 400 تا 4.000 دلار
  9. هزینه های آموزش (از جمله مسافرت و اقامت): 2.000 دلار تا 7.000 دلار
  10. حقوقی و حسابداری: 400 تا 8.000 دلار
  11. تبلیغات افتتاحیه: 1.000 تا 6.000 دلار
  12. هزینه های متفرقه: 1.600 تا 20.000 دلار

سرمایه گذاری در اروپا

روند پیشرفت ساب وی

از زمان تأسیس، سیستم حق فرانچایز ساب وی رشد پایداری را تجربه کرده و به رستوران زنجیره ای شماره یک از جهت سرویس دهی سریع در جهان تبدیل شده است. اکثرا حدود 70٪ حق فرانچایزهای جدید توسط صاحبان موجود خریداری میشود. هم اکنون ساب وی در بیش از 4000 مکان در سراسر جهان افتتاح شده است!

خدمات ساب وی

  1.  دسترسی به فرمول ها و سیستم های عملیاتی به روز
  2.  طراحی فروشگاه و راهنمای سفارش تجهیزات
  3.  انتخاب سایت
  4.  برنامه آموزشی
  5.  دفترچه راهنمای عملیات
  6.  پشتیبانی درست نماینده در محل - هنگام افتتاحیه
  7.  ارزیابی دوره ای و پشتیبانی مداوم
  8.  تحقیق و توسعه در منو
  9.  تولید و توزیع انتشارات آموزنده

 آموزش و پشتیبانی ساب وی

قبل از افتتاح ساب وی، مدیر مجموعه در یک برنامه آموزش فشرده 2 هفته ای شرکت خواهید کرد.
دفتر مرکزی جهانی فرنچایز،LLC به سیستمهای پشتیبانی عالی موجود برای فرانچایز ساب وی افتخار می کند. پشتیبانی قبل و بعد از افتتاح فروشگاه شما ارائه می شود. به محض اینکه به تیم ساب وی بپیوندید ، برای شروع کار به شما کمک می کنند و پس از افتتاح ، سیستم های کمک به شما در محل رستوران شما حضور پیدامیکنند.

گزینه های حق فرانچایز ساب وی

حق فرانچایز ساب وی دارای کمترین هزینه های راه اندازی در این صنعت است. سرمایه گذاری شما به مکان، اندازه و میزان نوسازی مورد نیاز شما بستگی دارد. مکانهای سنتی و غیر متعارف نیز برای فرانچایز ساب وی وجود دارد.
1. رستوران سنتی است که در یک مرکز خرید یا در گوشه خیابان مشاهده می کنید.
2. رستوران مدرن فروشگاهی است که در فرودگاه، بیمارستان، ایستگاه کامیون، کالج، ترمینال اتوبوس یا سایر سایتهای مرتبط با مشاغل دیگر واقع شده است. اگر صاحب موقعیتی مانند فروشگاه راحتی یا هر مکان غیر سنتی هستید، ممکن است فرصتی برای خرید فرنچایز برای آن مکان داشته باشید.

متعهد به فرانچایز و محیط زیست

نام تجاری ساب وی متعهد است تا رستوران ها و نمایندگی های خود را ازنظر محیطی و اجتماعی تا حد ممکن مسولیت پذیر نگاه دارد. این برند تلاش می کند تا تجارت را به گونه ای انجام دهد که سود را برای صاحب فرانچایز به حداقل رسانده و در عین حال تأثیرمثبت تجارت بر محیط و بهبود زندگی مشتریان، کارمندان، حق رای دادن ، فروشندگان و جوامع جهانی را افزایش میدهد.
یک مالک ساب وی سالانه چقدر درآمد دارد؟
به گزارش مجله QSR ، یک رستوران ساب وی به طور متوسط سالانه 417.000 دلار فروش می کند، در حالی که میانگین سالانه 2.7 میلیون دلار برای رستوران های مک دونالد است .

چگونه می توانم از حق فرانچایز ساب وی استفاده کنم؟

مراحل افتتاح ساب وی

  1. ارسال درخواست حق فرانچایز.
  2.  ملاقات با نماینده محل شرکت.
  3.  بررسی سند اطلاعات.
  4.  انجام تحقیقات محلی.
  5.  تأمین اعتبار مالی.
  6.  امضا توافق نامه حق فرانچایز.
  7.  شرکت در آموزش های ساب وی .