فرانچایزهای دونردلی، شعبه های رستوران دونر کباب آلمانی هستند. با 17 سال سابقه در امر تجارت موادغذایی و موادآشامیدنی بعنوان یک سرویس دهنده سریع غذا در خاورمیانه محسوب می شود.
از زمان آغاز به کار این مجموعه، هزاران نفر عاشق دستورپخت و غذاهای لذیذ شده اند. در دونرلی فقط دونر های کلاسیک آلمانی را سرو نمی شود و در حقیقت دونردلی انواع غذاها مناسب با ذائقه های مختلف را اعم از گوشت گوساله100% حلال آلمانی و مرغ، سبزیجات محلی، سالاد و نان های دوست داشتنی تا سس ها و مخلفات سرو می کند.
دونرلی یک مجموعه منحصر به فرد با غذاعایی از مواد تشکیل دهنده مرغوب و طعم دهنده های لذیذ است و در پاسخ به تقاضای زیاد برای این تجربه بی نظیر، دونردلی را گسترش داده اند. موفقیتی که با تمرکز ما روی غذاهای روزمره و سالم در بالاترین سطح کیفیت و خدمات بدست آمده است. در حال حاضر 5 فروشگاه در دبی و 1 فروشگاه در عربستان سعودی وجود دارد و بدنبال فرصت هایی برای گسترش بیشتر خود از طریق فرانچایز هستند.
فرانچایز فست فود دونردلی
دونردلی در حال حاضر دارای 6 فرانچایزمیباشد و مرکز اصلی آن در دبی است.
نوع بیزنس |
حداقل سرمایه گذاری |
ارزش برند |
حداقل فضای مورد نیاز |
تعدا کارکنان |
میانگین درامد ماهانه |
حاشیه سود |
حق امتیاز |
فرانچایز رستوران دونردلی |
135 هزار یورو |
23000 یورو |
60مترمربع |
7 |
30000 یورو |
15% |
مدیر فرانچایز باید 8٪ از درآمد ناخالص ماهانه خود را بعنوان حق امتیاز پرداخت کند |
محصولات و خدمات
انواع دونر، سیب زمینی سرخ شده، غذای سبک برای کودک ها، میان وعده های خوشمزه و مخلفات، نوشیدنی های خاص و خوشمزه، دسر.
افراد واجد شرایط دریافت فرانچایز دونرلی
شریک فرانچایز دونرلی باید رزومه قوی در صنعت رستوران داری و خدماتی در این زمینه داشته باشد. شخص مورد نظر باید مهارت های رهبری و صلاحیت های مالی مناسب را داشته باشد و همچنین باید نشان دهد كه از منابع مالی كافی برای تأمین هزینه های لازم این فرانچایز برخوردار است.
خدمات پشتیبانی دونرلی به فرانچایزها
دونرلی به سیستم های عملیات تجاری، راه حل های نرم افزاری و ادبیات تجاری دسترسی دارند و پشتیبانی از فروشگاه ها، از جمله برنامه ریزی استراتژیک و همچنین تهیه وسایل موردنیاز، طرح ها و چیدمان ها را ارائه می دهد. آموزش های اولیه معمولا برای حداکثر 3 عضو در یکی از رستوران های فرانچایزر دونردلی برگزار میشود، آموزش پیش از افتتاح رستوران میباشد و این پشتیبانی پس از راه اندازی رستوران به مدت یک هفته نیز ارائه می شود.
به عنوان بخشی از پشتیبانی مداوم فرانچایز، راهنمایی هایی را در مورد مدیریت فروشگاه و عملیات در هر زمان، برندسازی و پشتیبانی بازاریابی، بازدید منظم از سایت برای نظارت بر فعالیت های تجاری روزانه، پشتیبانی از برنامه های تجاری و تحلیل عملکرد مالی و تحقیقات بازار ارائه می دهند.