Anticafé در سال 2013 تأسیس شد، دارای 5 فرانچایز فعال در حال حاضر، مقر آن در پاریس است.
نوع بیزینس |
سرمایه گذاری |
ارزش برند |
حداقل فضای مورد نیاز |
کارکنان |
فروش ماهیانه |
حاشیه سود |
حق امتیاز |
Multi Franchise |
6000 یورو |
28 هزار یورو |
75 متر |
5 نفر |
30000 |
15% |
6% از درآمد |
Master Franchise |
100 یورو |
28هزار یورو |
90 متر |
4 نفر |
30000 |
15% |
6% از درآمد |
درباره Anticafé
Anticafé اولین بار در سال 2013 توسط شخصی به نام لئونید گونچاروف در پاریس افتتاح شد و به سرعت موفقیت بزرگی در این بیزینس حاصل گردید و 6 نمایندگی دیگر در پاریس و رم افتتاح شد.
دلیل این موفقیت محیط آرام و خوب این کافه بود، این کافه فضایی مانند محیط خانه را برای مشتری فراهم میکند و مشتری برای این حس آرامش و فضای خوب همراه با یک قهوه سنتی دلچسب هزینه می کند.
با توجه به دیدگاه بلند این شرکت برای ایجاد مجموعه ای از این فضا در سراسر جهان و ازدیاد تقاضا برای کسب نمایندگی این کافه (بیش از 1000 تقاضا تاکنون از سراسر جهان دریافت شده است!)، Anticafé یک سیستم فرنچایز نوآورانه را ایجاد و راه اندازی کرده است.
محصولات و خدمات
همه غذاها و نوشیدنی های :
نوشیدنی های گرم شامل:Expresso، Americano، Cappuccino، Latte، Macchiato، Mocha، Hot Chocolate، teas
اسنک و کیک (بیسکویت، غلات، کیک)
میوه و سبزیجات (سبزیجات و میوه های تازه بریده شده)
دیگر خدمات کافه:
- وای فای پر سرعت، دستگاه پرینت و اسکن.
- کتاب و مجله.
- بازی های تخته ای.
- اتاق خصوصی.
- پشتیبانی شرکت از فرانچایز
- پشتیبانی اخلاقی و لجستیکی در مورد:
- مدیریت اداری و مالی.
- نگهداری سهام و مدیریت فضا.
- قوانین ایمنی، تکنیک های فروش.
- مدیریت و طراحی فضا و تجهیزات.
- اجرای نرم افزارهای تعبیه شده.
- برنامه ریزی مجدد کلی قبل از شروع.
- پشتیبانی ارتباطی برای افتتاح سایت.
- پشتیبانی از مدیریت منابع انسانی.