این کافه در سال 2016 در قلب استانبول تاسیس شده است و دارای قهوه ای با کیفیت عالی به همراه ساندویچ ها و شیرینی های طبیعی، ارگانیک و خوشمزه .است
در مدت زمان 2 سال، این کافه در میان 30 کافی شاپ برتر استانبول در برنامه هایی مثل Foursquare،Swarm و Zomato قرار گرفت.
هدف آنها تبدیل این کافه به فضایی مانند خانه دوم برای دوستداران قهوه در استانبول است، که در آن افراد می توانند قهوه مخصوص آنها را میل کرده، استراحت کنند و از فضا لذت ببرند.
علاوه بر خدماتی به عنوان کافی شاپ، آنها همچنین سوغاتی های دستباف مانند بوک مارک های ساخته شده از نمد، لیوان قهوه نقاشی شده با دست و تی شرت های خاص طراحی شده را نیز ارائه می دهیم. به عنوان بخشی از پروژه کافی شاپ، قسمتی از سود ماهانه آنها جهت خرید کتاب برای کودکانی که نیازمند هستند با تاسیس کتابخانه هایی در دهکده های کوچک هزینه می شود . کافه بلام میخواهد با ارائه حق فرانچایز حضور خود را در بازار بیشتر کند.
اخذ فرانچایز کافه بلام
نوع بیزینس |
حداقل سرمایه گذاری |
ارزش برند |
حداقل فضای مورد نیاز |
تعدادکارکنان |
میانگین درآمد ماهانه |
حاشیه سود |
حق امتیاز |
کافه |
113000یورو |
54000 یورو |
70 متر مربع |
5 |
80000 یورو |
60% |
6% از فروش خالص ماهیانه |
محصولات و خدمات
قهوه اسپرسو، قهوه تخصصی، قهوه ارگانیک، کیک های ارگانیک، ساندویچ، کوکی، شکلات های لذیذ، بوک مارک های دست ساز، دسرهای بدون گلوتن و بدون قند، دسرهای قهوه، لیوان ها و تی شرت های طراحی شده.
برخی از مواردی که کافه بلام در یک نمایندگی به دنبال آن هست؟
- اجرای بیزنس با تمام استانداردهای کیفیتی آنها
- دنبال کردن دستورالعمل ها و مراحل عملیاتی
- تهیه مواد اولیه فقط از Blum
- حفاظت از نام تجاری Blum
- پرداختن بخشی از فروش خالص برای هزینه های بازاریابی (این میزان توسط کمپانی تعیین می شود)
پشتیبانی شرکت از فرانچایز
طراحی و راه اندازی فروشگاه از جمله ماشین آلات و تجهیزات، آموزش و کمک عملیاتی، تهیه مواد لازم و بازاریابی، پشتیبانی تبلیغاتی و همینطور پشتیبانی در محل تا 15 روز پس از آغاز به کار ادامه می یابد.