این رستوران در سال 1952 تأسیس شد، در حال حاضر دارای26 فرانچایز فعال است و مرکز اصلی آن در بمبئی است.
اخذ نمایندگی Kailash Parbat
نوع بیزینس |
حداقل سرمایه گذاری |
ارزش برند |
حداقل فضای مورد نیاز |
کارکنان |
فروش ماهیانه |
حاشیه سود |
حق امتیاز |
Kailash Parbat |
360000 یورو |
40 هزار یورو |
185 متر |
نفر12 |
90000 یورو |
18% |
5% از فروش خالص |
درباره Kailash Parbatبه عنوان یک برند، Kailash Parbat بیش از 65 سال قدمت دارد. این برند در فروش چاتز (میان وعده بینظیر) با قیمت های مناسب پیشگام است. تنها نام تجاری که در همه قالب ها متناسب با شرایط مورد نظر قرار می گیرد، مناسب همه گروه های سنی و سلایق مختلف، جایی که تنوع غذاهای مختلف بسیار زیاد است.بیزینس آنها در سراسر جهان (هند، ایالات متحده، انگلیس، کانادا، استرالیا، سنگاپور و هنگ کنگ) گسترش یافته است.
محصولات و خدمات
چاتز (میان وعده) و غذاهای هندی
مواردی که ما در یک فرانچایز به دنبال آن هستیم
حفظ استانداردهای جهانی و کیفیت برند پشتیبانی شرکت از فرانچایزپشتیبانی کامل تا زمان راه اندازی رستوران و پشتیبانی مستمر در زمینه آموزش کارکنان، ممیزی های کیفی و ورودی های عملیاتی.