این رستوران در سال 1952 تأسیس شد، در حال حاضر دارای26 فرانچایز فعال است و مرکز اصلی آن در بمبئی است.

اخذ نمایندگی Kailash Parbat

 

نوع بیزینس

حداقل سرمایه گذاری

ارزش برند

حداقل فضای مورد نیاز

کارکنان

فروش ماهیانه

حاشیه سود

حق امتیاز

Kailash Parbat

360000 یورو

40 هزار یورو

185 متر

 نفر12

90000 یورو

18%

5% از فروش خالص

 

درباره Kailash Parbatبه عنوان یک برند، Kailash Parbat بیش از 65 سال قدمت دارد. این برند در فروش چاتز (میان وعده بینظیر) با قیمت های مناسب پیشگام است. تنها نام تجاری که در همه قالب ها متناسب با شرایط مورد نظر قرار می گیرد، مناسب همه گروه های سنی و سلایق مختلف، جایی که تنوع غذاهای مختلف بسیار زیاد است.بیزینس آنها در سراسر جهان (هند، ایالات متحده، انگلیس، کانادا، استرالیا، سنگاپور و هنگ کنگ) گسترش یافته است.

فرانچایز

محصولات و خدمات

چاتز (میان وعده) و غذاهای هندی

مواردی که ما در یک فرانچایز به دنبال آن هستیم

حفظ استانداردهای جهانی و کیفیت برند پشتیبانی شرکت از فرانچایزپشتیبانی کامل تا زمان راه اندازی رستوران و پشتیبانی مستمر در زمینه آموزش کارکنان، ممیزی های کیفی و ورودی های عملیاتی.

فرانچایز